Toimiston muutot nopeasti ilman häiriöitä liiketoiminnalle
MuuttoVelhot on toteuttanut kaksi Ympäristömerkintä Suomi Oy:n toimistomuuttoa Helsingin keskustan sisällä. Noin 20 henkilön ja reilu 250 m2 kokoiset toimistotilat saivat uuden osoitteen ensin omista hieman pienemmistä tiloista ja myöhemmin emoyhtiön toimistorakennuksesta. Yrityksen kehityspäällikkö, Kimmo Kaltio, kertoi meille kokemuksiaan MuuttoVelhoista.
”Olemme käyttäneet MuuttoVelhojen palveluita monta kertaa. Sain alun perin suosituksen kyseisestä muuttofirmasta tutun kautta, ja sittemmin MuuttoVelhot ovat hoitaneet paitsi meidän yritysmuuttojamme, myös kotimuuttojani.”
Toimistojen muutot on hoidettu kahdessa osassa, ja tavaraa on mennyt useampaan paikkaan:
”Esimerkiksi jälkimmäisessä muutossa MuuttoVelhot menivät edellisenä päivänä valmistelemaan uutta toimistotilaa tavaroiden muuttoa varten. Molemmat muutot on helposti saatu järjestettyä niin, että liiketoiminnan häiriöt ovat pysyneet minimissään. Siihen olemme nimenomaan olleet tyytyväisiä. Vaikka joitain tavaroita siirrettiinkin useampana päivänä, varsinainen muutto hoitui nopeasti vain yhdessä päivässä”, Kimmo kiittelee.
Yritysmuuttojen lisäksi Kimmolla on kokemusta MuuttoVelhojen kotimuuttopalvelusta:
”Myös kotimuutot ovat sujuneet erinomaisesti. Olemme tilanneet MuuttoVelhoilta muuttolaatikoita, joihin olemme pakanneet itse tavaroita. Laatikoiden kantaminen sekä loppujen kodinesineiden ja huonekalujen suojaus ja muutto ovat hoituneetkin sitten näppärästi MuuttoVelhoilta.”
Kimmo kertoo, että MuuttoVelhojen kanssa kaikki on mennyt aina hyvin. Sovitut asiat ovat pitäneet, laskun summa täsmää siihen, mistä on puhuttu, ja mahdollisista lisätöistä on saatu sovittua joustavasti:
”Ei kritiikin sanaa, voin lämpimästi suositella. Mukavalla henkilöstöllä on asenne kohdallaan, mitään ei ole koskaan sattunut ja kaikki on aina mennyt juuri niin kuin pitääkin!”
Tutustu MuuttoVelhojen yritysmuuttoihin, kotimuuttoihin ja muuttotarvikkeisiin.